Bir adet okunmuş ben varım

- Ekim 24, 2016


Geçenlerde hacamat deneyimimden ve hocaya gideceğimden bahsetmiştim. Bugün annemle gittik. İki yıl önce de gitmiştik, güvenliğimiz bir hoca kendisi. Muskaya karşı olan biri. Sadece Kuran okuyor.

Gittik konuştum, biraz da içimi rahatlatabileydi iyiydi...

Çalıştığım yer hakkında çok olumsuz şeyler söyledi, benim ruh sağlığımı etkileyen en önemli faktör o ortammış aslında.

Çok sinirlisin, asabisin, vesveselisin dedi.

Yaşımı sordu 30 dedim inanamadı. Oradakiler de beni öğrenciyim sanmışlar. Adam kızdı neden bu yaşa kadar evlenmedim diye. Allah allah keyfimden evlenmedim sanki.

Özetle, huzursuzluğumun ana kaynağının iş yerindeki haksızlıklar vs olduğunu söyledi.

Bir yol çizmek istiyorum kendime, yeni bir yol, düşünüyorum ama içinden çıkamıyorum...

Dua istiyorum...

Fotoğraf:pixabay

Benzer Yayınlar

2 yorum

  1. hem adaşız hemde aynı yaştayız gel gör ki beni de bazen öğrenci filan sanıyorlar çok şaşıran oluyor yaşımdan dolayı :)) Rabbım şifalar huzur yüreğine ferahlık versin inşallah
    Her daim dualarım dasın canım ...Sevgiler En güzeline Emanet ol...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya ortak yönlerimiz artıyor ne güzel :) Allah razı olsun canım aminnn amin, cumlemize versin inş...

      Sil