Benim de artık bir parfümüm var

- Ekim 18, 2016

En son, düzenli olarak 2010da kullandığım bir parfümüm vardı. She pembe :) Normalde parfüm kullanmam, ilk ve sondu o yüzden.
Üniversite zamanı, heves edip öyle bir alışkanlık edinmeye çalışmıştım. Ondan sonra hiç parfümüm olmadı. Almadım mı, aldım tabi ki:) Ama düzenli kullanmadım, belki de kokumu bulamadım...
Bazen, canım isterse birini alıp sıkıyordum üzerime sonra bir daha kullanmıyordum.


Bu aralar tekrar heves ettim. İnternetten parfümler hakkında yorumları okurken, Zara'nın parfümlerinden memnun kalındığını fark ettim. Kış için ayrı yaz için ayrı parfümü varmış öve öve bitiremiyordu bazıları. Ama bende sabırsızlık had safhada olduğu için, Zara'ya gidip parfüm seçmek çok zor geldi, duramadım. Arkadaştan Avon kataloğunu alıp baktım ve yeni çıkmış olan, fotoğraftaki parfüm dikkatimi çekti. İsmi Incandessence Glow, içeriğinde bergamot, manolya ve vetiver varmış.
Kokusunu bileğime sürdüğümde hoşuma gitti. Sanki ağır bir parfüm olacakken son anda olmamış gibi bir kokusu var :) değişik, tatlı, şekerli bir koku. çok hoşuma gitti ve hemen sipariş ettim. Devamlı kullandığım ikinci parfümüm bu olabilir. Çünkü alalı bir hafta oldu ama şu an sadece bunu kullanıyorum.

Benzer Yayınlar

0 yorum