Astral Seyahat Deneyimim

- Ekim 20, 2016

Aslında bu aralar pek olmuyor ama bir kaç yıl öncesine kadar, o amaçla yatmasam da deneyimleme şansım oldu... Genelde sabah uyanırken oluyordu, sanırım işe başladığım için son iki yıldır yaşamıyorum. Sabah erken uyanma mecburiyetim olmadığı için, uyanmışsam bile tekrar uyumaya çalıştığım zamanlarda bedenimin hareketsiz kalıp ruhumun hareket ettiğine çok kez şahit oldum. Kolumu kaldırıyordum ama göz ucuyla koluma baktığımda hiç hareket etmediğini görüyordum.



Bir sabah, ben üniversite yıllarındayken ve kardeşim henüz çok küçükken, sabah annem ona kahvaltı yedirmeye çalışıyordu. Ben tam olarak uyanmamıştım. Seslerini duydum önce, kulaklarım uğuldamaya başladı, çok farklı bir his, sanki bedenimin içinde deprem oluyormuş gibi... Gözlerim çok net görmüyordu, sislerin arasından bakıyormuşum gibiydi. Yerimden kalkıp hemen bitişikteki odaya gittim, kalktığımda geri dönüp bedenime bakmadım, bir kaç saliselik bir olaydı zaten kalktığımı bile anlamadan kendimi diğer odada buldum. Annemi ve kardeşimi gördüm, yerde oturmuşlardı annem ona mamasını yediriyordu. Sonra hemen uyandım. Gittim baktım ve gerçekten de gördüğüm gibiydiler. Kıyafetler, oturdukları yer, maması vs her şey aynıydı. Yani rüya görmemiştim.

Bunu, planlı bir şekilde denemek istediğimde başaramıyorum, bir anda oluyor. Nasıl olduğunu anlayamadım. Astral seyahat amacıyla uzanıp bedenimden çıkmak için uğraştığımda, kulaklarım çok fazla uğuldayıp vücudumun hafif karıncalanması dışında bir şey olmuyor. Bir de başım çok ağır geliyor bu durumdayken, kocaman ağır bir kütleymiş gibi hissediyorum. Ruh, baş kısmından bedenin diğer yerlerinden daha çabuk ayrılıyor, baş kısmı en sona kalıyor sanırım... En önce kollar ayrılıyor, sonra bacaklar...

Yine böyle uğraştığım bir gece, kulaklarım şiddetle uğuldamaya başladı ama bir türlü bedenimden çıkamadım. Sanırım uzak bir yer hayal ettiğim içindi. Kadıköy'e gitmeyi düşünmüştüm aslında çok da uzak değildi bana göre :)

Sonradan araştırmalarımla anladım ki, bedenimiz ile ruhumuz arasında bir kordon varmış ve bu kordon astral seyahatlerde lastik gibi esneyebilirmiş sonra yine eski haline dönermiş ama bir anda çok uzun esnemezmiş. Onu esnetmeyi öğrenmek de zaman alırmış. Yani bu durumda ben henüz yan odaya geçecek kadar esnetmişim. Kadıköy biraz fazla oldu. Kulaklarım çok uğuldayıp kalp atışım da hızlanınca panikledim ve vazgeçtim.

Fotoğraf : pixabay.com

Benzer Yayınlar

7 yorum

  1. Astral seyahati zamanında çok araştırmıştım, çok ilgi çekici bir konu bu. Dediğiniz gibi zaman alıyor, uğraşmak gerek sanırım. Umarım Kadıköy'e veya başka bir yere gidebilir ve yazarsınız burada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle başarabildiğim zaman buraya da yazarım bi aksilik olmazsa :) bakarsın artık astral seyahat - gezi notlarım diye kategori bile oluştururum :p

      Sil
    2. Çok ilginç ve güzel bir kategori olur :)

      Sil
  2. Ben de çok araştırdım astral seyahati ama hiç deneme cesaretim olmadı... Güzel bir deneyim olsa gerek... Deneyimlerini merakla bekliyor olacağım... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gece denemeye ben de çok cesaret edemiyorum aslında ama ne zaman yaşayacağım da belli olmuyor, bir bakıyorum hareket ediyroum ama kolum orada benden bağımsız duruyor :)
      Sabah uyanma anında, bilinci açık tutup uyanışı tamamlamadan denemek en elverişli zaman bence ;)

      Sil
  3. Ben çok yaşıyorum bu bahsettiğini. Korkuyorum ama sevmiyorum hiç. HEmen uyanmaya çalışıyorum. Son zamanlarda uyanmanın yolunu da buldum. BAğırıyorum yakınımda kim varsa haberi var artık zaten durumdan, gelip beni sarsıp uyandırıyor. Ben de yanımda yöremde kim var bazen net olarak görüyorum bazen de canlı rüya dedikleri şey oluyor, yalan yanlış bir şeyler görüyorum. Tuhaf bir his. Astral seyahat denilen şeyin bu olduğunu bilmiyordum. Başlarda çok araştırdım, bilimsel yanı nedir diye. Rem'de uyanınca oluyor deniyor. KAslar felç halindeyken beynin uyanması yani. Uyku bozuklukları sınıfına giriyormuş. REflüm olduğu zaman çok sık olurdu. Bir dahakine uyanmaya çalışmayayım bakayım ne olacak ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karabasan dedikleri de bu oluyor sanirim, çünkü karabasan gordum diyenlerden dinlediklerim tam olarak buna benziyor.
      Artık sen de bunu tekrar yasarsan korkmazsın umarım, sakin kalmaya çalış bakalım neler olacak :) ama o durumdayken bagirabilmene şaşırdım, çünkü ceneni de hareket ettiremezsin. Kendini çok zorluyorsun galiba.

      Sil