Tükenenler #1

- Eylül 30, 2016

Herkese merhaba !

Yeni bir yazı dizisi ile karşınızdayım.

Bu serinin amacı, tüketim çılgınlığıma son verip elimde olanları bitirme ve ihtiyacım olmayan şeyleri almama üzerine olacak.

İlk biten ürünü paylaşarak başlıyorum.


Bu üründen çok memnun kaldım. Bitince yerine "argan yağlı" olanını aldım ama çok yağlı geldi sanki tam temizlemiyormus hissi verdi bana, o yüzden şu anki argan yağlı temizleme suyum bittiginde yine bu pembe kapaklisina geçebilirim.



Benzer Yayınlar

10 yorum

  1. Bende severek kullaniyorum bunuuuuu 👍💞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldin;) genelde memnun olmayan yok gibi bu urunden :)

      Sil
  2. yani almıcan mkı bi dahaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alicam ama elimdeki, ve evdeki benzerleri bitmeden almicam deep, inşallah :)
      Eşyalarımı minimuma indirmeye çalışıyorum ;))

      Sil
  3. ben israfa karşıyım ;)

    YanıtlaSil
  4. ne güzel ;) ben de israftan kaçınmak için karar verdim buna aslında, fark etmeden tekrar tekrar alıyorum sonra bozuluyorlar :(

    YanıtlaSil
  5. Aslında bunu bende yapmayı çok istiyorum. Elimde olanları kullanıp artık eve stok yapmamayı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne var ne yok önümüze alıp fazlalıkları eritmek lazım gerçekten, bir yerden başlamak gerekiyor ben başladım inşallah devamı gelir darısı başına ablacım :)

      Sil
  6. Bende dur alma sloğanımla uzun zamandır bunu uyguluyorum 3 yazı yazdım bununla ilgili şuanda olumlu yönde ilerliyorum. Umarım sizde güzel adımlarla ilerlersiniz. Tüketmediğimiz yada kullanmadığımız onca ürün kıyafet var ki Hesaplayınca ne kadar çok harcadığımı gün ve gün görüp üzülüyorum kendime Güzel ürün bende kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uygulayabilmek çok güzel, teşekkür ederim farkında olmadan çok fazla israfa giriyoruz ger.ekten.
      bu ürünü yeniden almayı düşünüyorum ama diğerleri bitmiyor bi türlü :))

      Sil