Öğrendim #1

- Eylül 09, 2016

Görsel alıntıdır.

* Öğrendim ki, bazen karşındaki kişinin acı çekmesine izin vermek gerekiyormuş. Yarayı kat kat sarmaya çalışmak yerine, açık kalıp kabuk tutmasını beklemek gerekiyormuş. Destek olmak, durumu değiştirmeye çalışmak değilmiş, sadece yanında olmak da yetebiliyormuş.

* Öğrendim ki, fazla ilgi, sevgi ve merhametin nankörleştiremeyeceği insan yokmuş.

* Öğrendim ki, bazı sabahlar uğradığın pastanenin, sipariş poşetine fırından yeni çıkmış küçük bir ürününü de hediye olarak eklemesi içini aydınlatabiliyormuş.

* Öğrendim ki, insanın bazen canı Yıldız Tilbe dinlemek isteyebiliyormuş.

* Öğrendim ki, insan ne yaparsa yapsın kaderden kaçamıyormuş. Sadece belki biraz erteleyebiliyormuş ama o son yine de seni buluyormuş.

* Öğrendim ki, ne kadar iyi niyetli, saf, temiz olursan ol, insan ilişkilerinde politik davranmak zorunda kalabiliyormuşsun.

* Öğrendim ki, sessizleşmek aslında daha gürültülüymüş. Bu sayede beyninde yankılanan düşünceleri duyabiliyormuşsun. Dinledikçe olgunlaşıyormuşsun.

Benzer Yayınlar

17 yorum

  1. Merhaba

    Sonuncusu beni çok etkiledi. Uzun zamandır bu konuda düşünüyorum. Harika bir tespit, tebrik ederim. Kaleminize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim, hoşgeldiniz :)

    YanıtlaSil
  3. Öğrendiysen sorun yok, ne mutlu sana defalarca bunları yaşayıpta öğrenemeyen ben'e teessüf ediyorum teseffüfmüydü yoksa neydi !

    YanıtlaSil
  4. Öğrendim ama uygulayabilir miyim emin değilim... Teseffüf mü :)) kelime türetme becerinden dolayı tebrik ediyorum :p ve ben de teessüf ediyorum

    YanıtlaSil
  5. Dünyanın en yararlı bilgilerini öğrenmişsin. Bir ikisini bende öğrendim bak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ama daha öğrenecek kim bilir ne çok şey var hayat zor yahu

      Sil
  6. Merhaba ne güzel yazmışsınız öyle hüzünlendim doğrusu:) benim bloğuma da uğrarsan çok sevinirim takipdesiniz. Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,ogrenmek kolay olmuyor o yüzden ben de hüzünlü yazdım size de yansımış demek ki :) tabi ki hemen geliyorum :))

      Sil
  7. Bir an Kızılderili öğretisi ya da Sümerler'den kalma bir taş tabletin üzerinde yazılanlar yahut da tarihlenememiş bir çağdan kalma mağara duvarı yazısı okuduğumu sandım. İnsanız. Öğreniyoruz bunları. Ama öğretenler de insan. Yani biz. Tek tek her birimiz. Öğretirken öğreten bilir mi öğrettiğini? Kendi adıma bana zalimlik gelir acı çektirmeye göz yummak. Ama öğreniyoruz da belki hiç farkında olmadan öğretiyoruz da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:) bazen öyle acılar oluyor ki ne yalsaniz fayda etmiyor, anlıyorsunuz bu insanın bu ateşte yanması gerektiğini... Allah böyle büyük acılar yaşatmasin...

      Sil
  8. Yıldız Tilbe delidir ve o yüzden de iyidir ama yaa:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, delilik iyidir bazen :) kadın hayatın sırrını cozmus sanki :))

      Sil
  9. Ayrıca, öğrenmek daha da güzeldir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nefes aldıkça öğrenmeye devam edeceğiz, derslerden kaçış yok...

      Sil
  10. dünyadaki en iyi şey her daim öğrenci olmak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, zor ama yapacak bir şey yok :)

      Sil