Kitaplar #2 : Kürk Mantolu Madonna, Ve Sen Kuş Olur Gidersin

- Eylül 14, 2016


Kürk Mantolu Madonna'yı bitirdim. Umutsuzluk, pişmanlık, özlem, çaresizlik öyle derin bir şekilde işlenmiş ki bitirdikten sonra hüngür hüngür ağlamak istedim. 
Sonlara yaklastikca yüzümdeki hüzünlü ifadeyi degistiremiyordum ve dolayısıyla bittiğinde de hemen toparlanamadım. 
Evet çok güzeldi, çok beğendim ama çok da üzüldüm...

Yoğunlaşmış hüznüm ile yatağımda uzanırken, kızkardeşim henüz bitirmiş olduğu bir kitabı tutuşturdu elime "oku çok güzel" diyerek. Kafami dağıtacak yeni bir konu bulacagim hevesiyle alıp başladım hemen Tarık Tufan'ın "Ve Sen Kuş Olur Gidersin"ine.


Bu hikaye de güllük gülistanlık değildi tabii ki. Ama en azından biraz daha umutluydu. Kurtulma çabası, olumsuzu/yenilgiyi reddetme vardı en azından. 
Bir kaç saatte bitirdim. Dili akıcı, konusu sürükleyiciydi. İlk okuduğum Tarık Tufan kitabı bu oldu, anlatımı hoşuma gitti, diğer kitaplarını da okumayı düşünüyorum.

Ayrıca;
* Bugün bir blogger arkadaşımın (deeptone) blogunda benden bahsettiğini gördüm, konusunu yüzümde kocaman bir gülümseme ile okudum :) iyi ki açtım bu blogu dedim kendi kendime.

Sizi tanıdığım için, burada olduğum için mutluyum...

* Ve günlük duygu yüklemesi sınıra ulaştığı için bugün yalnız başına dans seansı yaptım kendime :)
Açtım müziği, deli gibi dans ettim. Yorgunluktan bitap dusene kadar, kan ter içinde kalana kadar... İyi geldi.



Benzer Yayınlar

8 yorum

  1. maria pudeer. güzel tabii :) diğer kitabın adı ne güzel yaaa amaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl güçlü,asil bir kadın :)
      Evet adı da güzel kendisi de sıkmayan güzel bir kitap

      Sil
  2. kitap çok güzel evet gördük efendim bizde hemen ziyaretlere başladık :)) bu arada bazen tek başına dans etmek gerçekten çok iyi geliyor :) kendim den biliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ;) istediğimiz gibi sacmaliyoruz :))

      Sil
  3. Çok hüzünlü bir hikaye Kürk Manatolu Madonna, hep keşkelerle okunan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İç burkucu, acıtan bir kitap ...

      Sil
  4. Bir çırpıda okumuştum kürk mantolu madonnayı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet,Tekrar okumayı bile düşünüyorum ben :)

      Sil