Dün geceden

- Eylül 07, 2016

Son günlerde kaşınmaya başlayan kirpik diplerim için, yıllar önce bir göz doktorunun tavsiye ettiği bebe şampuanı tarifini uyguladım dün gece. Doktora, gözlerimi kontrol ettirmek için meraktan gitmiştim. Hiç bir problem olmadığını ama kirpik diplerimde iltihaplanma olabileceğini, bu yüzden de arada bir bu yöntemi uygulamamın iyi geleceğini söylemişti.
Rimel çok fazla kullanmıyorum, kirpiklerimi döktüğünü düşünüyorum. Çok nadir, özel günlerde ya da çok canım isterse kullanırım. Ama eyeliner ya da göz kaleminden vazgeçemiyorum. Sürdüğüm günlerin hemen akşamında temizlesem de bir süre sonra kaşıntılar başlayabiliyor ve ben yine bebe şampuanına sarılıyorum.


Ilık suya biraz şampuan ekleyip hafif köpürtüyorum. Sonra pamukları içine daldırıp, sıkıp gözlerimin üzerinde 5-10 dk bekletiyorum. Son kez kirpikleri üstten sildikten sonra su ile yıkıyorum. Ve sonuç; yumuşacık, tertemiz, mis kokulu kirpikler :)

Benzer Yayınlar

8 yorum

  1. Bunu hiç bilmiyordum bak iyi oldu öğrenmem güzel paylaşım :)

    YanıtlaSil
  2. :) arada yapın tavsiye ederim, teşekkür ederim yorum için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapacağım. Ben teşekkür ederim cevap için öğrendimkilerde ayrıca güzel hayat ögretiyor savura savura...

      Sil
    2. Aynen öyle :( malesef hayat çok sert bir öğretmen çoğu zaman

      Sil
  3. Ah o gözlerden çektiğim. Ben her sabah bebe şampuanı işle yıkarım. Akşamları da yıkadığım olur. Nazardan benimkisi. Herkes öyle diyor. Ben de o diyen herkesten biriyim aslında :)

    Nazar perişan ediyor :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaah ahh nedir bu nazardan çektiğimiz :)

      Sil
  4. Makyaj temizleyici olarak kullanıyorum.. Hem göz yakmıyor hem de kolay çıkıyor makyaj.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de makyaj temizleyici olarak kullanmayı denedim ama içim rahat etmedi bir türlü tam temizlenmiyormuş gibi geldiği için bıraktım, bir de kurutuyor biraz. Bazen makyaj temizleme suyu ile makyajı temizledikten sonra bir de bu şampuanla yıkıyorum yüzümü.

      Sil