Ben her sonbahar depresyona girerim

- Eylül 28, 2016


O yüzden bloglardaki "sonbaharı seviyorum" temalı yazılardan bir şey anlayamıyorum. Nasıl sevebiliyorsunuz sonbaharı?

Yaz çocuğuyum ben. İlkbaharla birlikte cıvıldamaya başlarım, yaz geldiğinde tamamlanmış olurum. Sonbaharda suskunlaşıyorum çok. Sürekli bir şeyler düşünüp duruyorum ve mutsuzlaşıyorum. Devamında havalar daha iyiye gitmediği için, hatta aksine kış geldiği için "bu durumda daha fazla kalamayacağım" psikolojisi hakim oluyor bende ve tabiri caizse tüm kışı uyuyarak geçirmeye çalışıyorum.

Bloguma pek uğramamam da bu yüzden. Enerjim düşük...

Benzer Yayınlar

4 yorum

  1. ay öyle deme yaaa sonbahar bence canlanma ayı işteeee, yaz sıcağını sevmeyenler için. bir de ama geçmiş olsun. hadiiii keyfin yerine gelsin unut geçmiş, depresyon filan bittiiii geçtiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekür ederim yorum için :) gelgitler yaşıyorum garip hallerdeyim ama sonbahar biraz durgunlukla beraber huzur da verebilir tabi..

      Sil