30 Ağustos'ta neredeydik

- Eylül 06, 2016

Ne zamandır merak edip gidelim dediğimiz ama hep ertelediğimiz Otağtepe'ye gittik kızkardeşimle, zafer bayramı tatilinde.


İçeri girdiğim an yenilenmiş hissettim, oranın havası ortamı çok etkiledi beni. Bir kaç adım attıktan sonra köprünün bacakları üstten görünmeye başladı ve büyülendim. 


Manzaraya yaklaştıkça hayranlığım arttı. Bir çok fotoğraf çekindik. Sonra bir de diğer taraflara bakalım dedik, belki bir çay içmelik yer, bir tesis vardır diye düşünüyorduk ama hiç bir şey yoktu. 





Küçük bir şok geçirdim, mescid bile güvenliğin yanına kondurulmuş bir prefabrikti.

Anladım ki burası sadece ayaküstü manzarayı seyredip gitmelik. Tecrübeli olanlar yanlarında atıştırmalık bir şeyler getirmişler, banklarda oturup vakit geçiriyorlardı. Biz de biraz dolaşıp çıktık oradan ve 50 m kadar ilerideki Otağtepe Cafe'ye gittik.


Garsonları ilgili, ortamı ve manzarası güzeldi. Bir an karadenizde olduğum hissine kapıldım, her yer yeşil ve biz tepede olunca...
Avrupa yakasının görünen kısmı da betondan ziyade yeşildi. Bu yüzden manzarayı daha da sevdim.
Bir süre burada soluklanıp bir şeyler yedikten sonra Çengelköy'e geçtik.

Görsel Google'dan alıntıdır.

"Çikolata Kahve"ye gidip sıcak çikolata içtik. Orada çekilmiş fotoğraf yok malesef. Çok lezetliydi ama ağır geldi. 
Yeni yerini merak ediyorduk "Çikolata Kahve"nin, biraz da o yüzden gittik. İlk zamanlarını hatırlıyorum, 10-15 metrekarelik bir yerdi sanırım, çok küçüktü. İçeride biri varsa giremiyorduk çıkmasını bekliyorduk. Sıcak çikolatayı alıp dışarda ayakta içiyorduk. Çikolataları her daim enfes olduğu için genelde çikolata almaya gidiyorduk. Şimdi ise 3 katlı şirin bir yer olmuş, ortam güzel ama içeride göz yoran çok fazla şey vardı. Duvarlar, tavan, her yer dopdolu. Uzun süre kalınca içim sıkılıyor böyle yerlerde. Biz de zaten yorgun olduğumuz için çok vakit harcamadık. Bir dahaki gidişimizde çikolata kahve içmeye karar vererek çıktık. Menüde çikolata kahve diye bir içecek de var ama biz her defasında unutup sadece sıcak çikolata içiyoruz, bir türlü deneyemedik.

Benzer Yayınlar

4 yorum

  1. otağtepe. gitmedim tımams gidicam sağol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D ne demek efendim rica ederim

      Sil
  2. çok severim burayı. Yalnız otağtepe gereksiz pahalı gelir hep.
    Yine de manzara harika.

    YanıtlaSil
  3. Manzarali yerde yemelik icmelik bir yer gormedim yok galiba ama Otağtepe cafede fiyatlar normalin biraz üstünde evet :/

    YanıtlaSil